Profilový obrázek
offline
Jan Homola Brno, Česká republika
  • 118

    Příspěvky

  • 2

    Komentáře

  • 1.0K

    Zobrazení

  • Jan Homola publikováno ve skupině Aktuality před 1 týdnem, 4 dny

    Zkrachovalý vydavatel magazínu Make a pořadatel přehlídek Maker Faire se měsíc po vyhlášení bankrotu pokouší o záchranu těchto aktivit. Dale Dougherty jako CEO získal od věřitelů ochranné známky i internetové domény a najal zpět patnáct z dvaadvaceti lidí, které v červnu propustil. Pod novou společností Make Community chce pokračovat ve vydávání časopisu a podpoře komunity „makerů“, nicméně ve svých vyjádřeních pro web TechCrunch zároveň přiznává, že budoucnost je nejistá. Vydávání tištěných časopisů jako je Make je čím dál obtížněji udržitelný model, navzdory tomu, že zrovna Make je velmi populární a eviduje víc než 80 tisíc předplatitelů. Ve své dosavadní kvalitě byl však udržován díky poměrně velkému investičnímu kapitálu – jen za loňský rok firma „propálila“ deset milionů dolarů od svých investorů. Dougherty chce nyní apelovat na komunitu makerů, aby na provoz této komunity sami přispívali. Osud přehlídek Maker Faire (ty se již druhým rokem konaly i v Praze) je nicméně velmi nejistý, neboť v USA přišly o svoje hlavní sponzory z řad velkých korporací.